fredag 29. desember 2006

Noen av årets julegaver...




Aller først julegaven til meg selv... Har endelig tatt meg den luksus det er å strikke noe i Noro Silk Garden:) Til dette skjerfet gikk det faktisk med 250 g, men det ble så lekkert!! Mønsteret er Cowslip fra Jane Ellisons bok Naturally Noro.











Fantastisk deilige votter strikket i Nanuk fra Du Store Alpakka. Raske å strikke på pinne nr 6. Vottene får en litt rufsete overflate, og kan minne litt om votter som er tovet, men disse er enda mykere.















Disse sokkene er strikket i Opal på pinne 2,5. jeg liker så godt at sokkene ikke blir så tjukke, da kan man liksom bruke dem som hverdagssokker, i tillegg er det jo en morsom fargekombinasjon.




Må tilslutt vist fram den nye mobilsokken min, til en eldre modell Nokia (men supertrofast!!)





Mønsteret fant jeg hos Garnstudio.












Ingen kommentarer: