onsdag 28. mars 2007

Snart påske

Utsikt mot Skogshorn.


Tenk deg å ha en helt blank fridag midt i uka, og sola skinner fra knallblå himmel... En sånn dag har jeg hatt i dag. Har tilbagt det meste av dagen i fjellet. å med ski, og i sekken kakao, mat og strikketøy. Etter å ha gått opp på toppen, gravde vi oss en "sofa" i snøen og koste oss i sola. Man kan ikke ha det stort bedre. Fred og ro i sjela, litt farge i ansiktet og masse frisk luft!


Sånn så det ut i fjellet i dag!

I tillegg fikk jeg gjort ferdig siste grytekluten, og kan dermed avlevere gaven i kveld! Får håpe mottakeren blir fornøyd:)

2 kommentarer:

Tina sa...

For en herlig dag du har hatt ute med ski på beina og strikke pinner i nevene! Ha ei fin Påske!

Anonym sa...

Jeg har ikke hatt ski på bena på minst 20 år, men når jeg ser bilder som dette får jeg nesten lyst til å ta meg en tur jeg også!

Flott sett med klut og grytekluter!