søndag 25. november 2007

Julemesse

I går kveld hadde jentejuntaen juleverksted! Jeg hadde bare med "kjedelige" saker som jeg måtte gjøre ferdig. Og jammen tar ting tid.... Her er det jeg kom hjem igjen med...

Etter litt sortering blir det lettere å se:)

Neste helg er det julemesse her, og som jeg har skrevet om før, er det produksjon for alle penga..!! Har jo ikke kommet så veldig mye lenger, men englene har svømt en tur og fått øyne:) Forhåpentligvis kommer det vinger og hår på i løpet av dagen....



Sånn ser de ut foreløpig!





I tillegg har jeg laget opp en del baby-booties. Har vært mye på toget i det siste, og det er jo det perfekte strikketøy for reiser, men montering er ikke like gøy... Fikk gjort dette i går. Siste rest og sløyfer må komme i løpet av dagen.




Onsdag spurte en venninne av mamma om jeg ikke kunne strikke en ullbukse til barnebarnet hennes til jul. Jeg klarte jo ikke si nei, og valget falt på denne fra Garnstudio. Jeg strikker i Mirasol fra DSA, og det ser ut som det greier seg med 100 g til str 12/18 mnd. Deilig garn, i alle fall!!

Ingen kommentarer: