søndag 7. januar 2007

Snurreskjerf

Jeg er ikke spesielt god til å hekle, det skal innrømmes, men har likevel klart å lage noen snurreskjerf tidligere. (Godt inspirert av alle "heklere" på Hobbyboden.) Men etterhvert stiger selvtilliten, og jeg trenger ikke slå opp i hekleboka for å finne ut hvordan de ulike "maskene" lages....





Når jeg kom over dette mønsteret fra Du Store Alpakka, fikk jeg lyst til å prøve meg.




Likte så godt at skjerfet bestod av ulike farger!




Skjerfet er heklet med tynn alpakka (mørk grønn) og faerytale på heklenål 6. Morsom, enkelt(!) og litt spesielt - det kan jeg like:))






Her kommer mitt skjerf, i de samme fargene.














1 kommentar:

Embla sa...

Snurreskjerfet ditt ble kjempefint. Det ser superdeilig ut å tulle det rundt halsen en kald vinterdag.