lørdag 3. februar 2007

Curve of Pursuit


Etter stor inspirasjon fra damene på Hobbyboden, har jeg endelig kommet i gang med Curve of Pursuit! Mønsteret er bestilt her, og etter mye surfing, grubling og tenking har jeg endelig fått bestemt meg for farger og garnvalg. Etter en tur ned i butikken vår i dag, endte jeg opp med disse fargene i Løve Cosy Wool. Det er et superwashgarn som strikkes på tykke pinner.




Det er jo bare fantastisk gøy, og jeg har visst fått "dilla"...!!! Her er det et par statusbilder over hvor langt jeg har kommet i dag:)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekt å se at jeg ikke er den eneste som er treig med å starte på Curve! Du har valgt flotte farger :-)

Anonym sa...

Her har du også begynte på teppe, blir spennende å se hvordan det blir ferdig.Jeg har blitt helt hekta på disse teppene og jeg komer nok til å strikke dette også en gang. Ha en fin helg.

Anonym sa...

Det er et flott teppe. Jeg likte veldig godt fargene du har valgt! Ønsker deg en trivelig lørdagskveld!