lørdag 24. februar 2007

Maskerader fra Du Store Alpakka

Jeg bare må vise dere noen av modellene fra Maskerader 1!
Du Store Alpakka selger nå mønsterhefter i steden for enkeltmønstre, og vi har fått inn til butikken vår.

Jeg personlig er veldig glad for at de nå lager hefter, og det var virkelig en gledelig overraskelse å bla i heftet. Bare se her:








Og her er min favoritt, denne syns jeg er nydelig:)


Se gjerne innom i butikken vår om har lyst: http://www.strikkeglede.no/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=2&Itemid=8

2 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det jammen mye spennende! Ser ser ut til at det blir nok strikkeprosjekter denne våren også,gitt! *fnise*

Anonym sa...

Din favoritt , den røde jakka , modell 4 er blitt min favoritt også.
Jeg SKAL ha den iløpet av året , det er bare sikkert.
Og garnet - det leverer vel du når jeg har bestemt meg ;-))