tirsdag 4. september 2007

Bolero i Vienna og Cotton Viscose

Her har det vært stille en stund... Jeg begynner på noe nytt, og fullfører noe... men ikke alt... Akkurat nå har jeg strikket en gryteklut i kjempefint mønster med sauer på ( passer godt i disse får-i-kål-tider:)), men makkeren venter vi fremdeles på... Er for tiden hjemme med en prolaps, og får øvd meg på å strikke liggende:)


Mønsteret fikk jeg av en kollega som hadde vært i Danmark. Kluten strikkes på rundpinne=genialt! Mangler selvfølgelig å feste tråder og hekle kant, men sånn ser den ut foreløpig.



Men så fikk jeg en bestilling av min svigerinne! Hun trengte en bolero til en spesiell anledning, og vi hadde mange alternativ, men landet på denne. Det var forsåvidt greit for meg, for den er strikket på pinne 9, og var unnagjort på tre kvelder!


Her ser dere resultatet!




For en tid tilbake ble jeg nominert av Anne Grete!
Det satt jeg stor pris på - tusen takk!



Siden jeg er så treg med bloggingen, har jeg inntrykk av at de fleste er nominert allerede. Men jeg storkoser meg med å lese alle de flotte bloggene som fins der ute. Ingen nevnt - ingen glemt:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Knallflott gryteklut!! Kjempeide å strikke på rundpinne:-) Bolero'n var delikat og fin.

Torunn Skjærstad Moen sa...

Kjempefin ble boleroen, og alle tiders blogg! Hilsen asterix

Anonym sa...

Veldig stilig gryteklut!!! Må du få kant på den så blir den helt perfekt;-)

Og boleroen var også fine saker:-D

Cloudberry sa...

Stilig gryteklut :)

Anonym sa...

Kjempe fin Bolero, og den kluten var utrulig stilig (er litt svak for Sauer). Ha en fortsatt fin kveld :)

månestråle sa...

Kjempekul sauegryteklut. Alltid koselig å titte innom her. God helg:-)